הסערה הבאה? "עונש מוות למחבלים" יגיע לוועדת השרים

איתי גדסי 1 Comment on הסערה הבאה? "עונש מוות למחבלים" יגיע לוועדת השרים

הצעת חוק עונש מוות למחבלים של עוצמה יהודית תעלה לוועדת שרים לחקיקה ביום ראשון ולאחר מכן תעלה להצבעה בקריאה טרומית ביום רביעי

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הצעת חוק "עונש מוות למחבלים" של חה"כ לימור סון-הר מלך מעוצמה יהודית תעלה לוועדת שרים לענייני חקיקה ביום ראשון הקרוב ולאחר מכן תעלה להצבעה בקריאה טרומית במליאת הכנסת ביום רביעי.

בדברי ההסבר לחוק נכתב: "בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה הולכת ונרחבת של פעולות טרור של רצח יהודים, אך בשל היותם יהודים. המשותף לכל אירוע הטרור הללו – רצח יהודים אך בשל היותם יהודים אזרחי המדינה, מתוך מטרה לפגוע במדינת ישראל ובתקומת העם היהודי בארצו".

בהצעת החוק צויין כי "מטרתה של הצעת חוק זו לגדוע את הטרור באיבו, ולייצר הרתעה כבדת משקל. טרוריסט שיורשע ברצח מתוך מניע של גזענות או עוינות כלפי ציבור, ובנסיבות שבהן המעשה נעשה מתוך מטרה לפגוע במדינת ישראל ובתקומת העם היהודי בארצו, ידון לעונש מיתה – חובה".

לסיום נכתב: "ההצעה מבקשת לשנות את הדין החל באזור, ולקבוע כי ניתן יהיה לגזור עונש מוות גם ברוב דעות, וכי לא ניתן יהיה להקל בעונשו של מי שקיבל גזר דין סופי". את הצעת החוק הגיש בכנסת ה-24 השר איתמר בן גביר וכעת מגישה אותה חברת מפלגתו.



1 תגובות

מיין תגובות